Aantal uur: 24 tot 32 uur
Contract: 1 jaar met uitzicht op vast dienstverband
Reageren vóór: 19 mei 2024

Op zoek naar een leuke praktische baan in het sociale domein? Zin om deel uit te maken van een frisse organisatie waar je aan mee kunt bouwen? Ben jij de doener/aanpakker die graag administratief wil ondersteunen op het gebied van jeugd(hulp)? Word dan onze nieuwe collega!

Onze organisatie

Sinds 1 juli 2021 is Stichting ZO! de plek waar onze inwoners terecht kunnen met vragen of zorgen over geldzaken, wonen, werk/school, (mantel)zorg, gezin/relatie of ouder worden. 
Daarnaast kunnen zij hier terecht voor vrijwilligerswerk, inzet in de buurt en voor meedoen aan veel verschillende activiteiten voor alle leeftijden. Bij ZO! staat de inwoner centraal. ZO! bestaat uit ruim 90 medewerkers. Het managementteam (MT) bestaat uit één directeur-bestuurder en drie teammanagers die leidinggeven aan deze medewerkers. Je maakt deel uit van een integraal team en trekt samen op met onze jeugdprofessionals.

De functie

Als administratief medewerker jeugd ga je de SKJ-geregistreerde jeugdprofessionals administratief ondersteunen bij hun werkzaamheden. Taken kunnen heel uiteenlopend zijn van het inplannen van een overleg met een gezin en betrokken hulpverleners, contact met de inwoner over het ondertekenen van een ondersteuningsplan, het notuleren van een multi disciplinair overleg, bellen naar zorgaanbieders etc. Je maakt echt kennis met het vak van de jeugdprofessional en mogelijk kan deze functie voor jou een mooie opstap zijn hier naar toe!

Wie zoeken wij?

Je hebt MBO denk- en werkniveau, beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bent een kei in administratief werk. Jij houdt het overzicht, ook als het druk is. Kennis van of affiniteit met de Jeugdwet is een enorme pré. Scholing op dit gebied behoort tot de mogelijkheden.
Ben je Social Work student? Dan kan jij in deze functie theorie in praktijk gaan brengen en toegroeien naar de functie van SKJ geregistreerde jeugdprofessional.
Ben je iemand die ‘doet wat je zegt en zegt wat je doet’, initiatief toont en graag de handen uit de mouwen steekt? Wij kijken naar je uit!

Ons aanbod

Wij bieden een zeer diverse functie in een plezierige werkomgeving waar goede regelingen zijn om privé- en werksituatie te combineren. Afhankelijk van je opleiding en ervaring ontvang je een salaris van maximaal € 3.454,- (schaal 5 van CAO Sociaal Werk) bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ben je verzekerd van goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze budget, variabele werktijden en een reiskostenregeling. Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast contract. Je krijgt de beschikking over een smartphone en laptop. 

Nieuwsgierig?

Voldoe je aan bovenstaand profiel en spreekt de functie je aan? Dan maken we graag kennis met je! Solliciteer en mail je CV en sollicitatiebrief voor 19 mei aanstaande naar hr@stzo.nl
Heb je nog vragen over de functie inhoud, neem dan contact op met teammanager Ki Sook Kautz op 06-82091273
 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.